❮ Terug naar het overzicht
HomeBotenaanbod ❯ Molenkruiser 1050 GSAK

Algemene specificaties

N.o.t.k
Btw betaald
Motorjachten en motorkruisers
Molenkruiser 1050 GSAK
1995
65 pk Vetus Diesel
In verkoophaven Schepenkring Roermond
0802140003
Staal
10,80 m x 3,55 m x 1,00 m
3 vast 2 extra

Opmerkingen

Boegschroef, vuilwatertank, walstroom, verwarming, ankerlier, dieptemeter, etc.

Makelaar - Schepenkring Roermond

Adres Hertenerweg 2, Roermond 6049 AA
The Netherlands Die Niederlande

Meer informatie over de Molenkruiser 1050 GSAK

Ontwerper
Klaas Mulder Klaas Mulder
Werf
Klaas Mulder Jachtbouw B.V., Zaandam Klaas Mulder Jachtbouw B.V., Zaandam (Holland)
Rompvorm
Knikspant Hardchine
Rompkleur
Wit
Dek en opbouw kleur
Wit
Dek en opbouw constructie
Staal Antislip
Opbouw vorm, materiaal
Staal
Ramen
Getint glas in Aluminium
Achterkajuit
Doorvaarthoogte normaal
245 cm 2,45 m,
Diepgang
100cm
Waterverplaatsing
10 ton 10,000
Besturing
Stuurwiel Hydraulisch dubbel stuurwiel
Plek besturing
Dubbel
Opmerkingen
This Molenkruiser 1050 is completely yardfinished. Very well maintained motoryacht.

Accommodatie

Salon
Indeling en verblijfsruimtes
Open voorkajuit / Pantry en dinette / Toilet / Salon / Achterkajuit
Stahoogte
195 centimetres 195 cm / achterkajuit 187 cm
Hutten
2 2
Slaapplaatsen
3 vast 2 extra 3 + 2
Type interieur
Classic, warm Mahonie betimmering (fraai uitgevoerd)
Matrassen
Kussens
Gordijnen
Bekleding van 2010, vloerbedekking van september 2013
Watertank & materiaal
400 liter Kunststof 1 x 100 Liter en 1 x 300 liter (beide Vetus kunststof)
Watertankmeter
Vetus
Vuilwatertank & materiaal
100 liter Kunststof Vetus
Watersysteem
Druksysteem Vetus hydrofoor met elektrische pomp
Warm water
31 Liter Vetus boiler (verwarmd via motor en 220 Volt)
Aantal douches
Toiletten
1 handmatig Pomptoilet
Radio/CD-speler
Kooktoestel & brandstof
4 pit(ten) gas Elba
Oven
Eno gasoven
Koelkast & voeding
50 liter Electrolux
Verwarming
Hete lucht Trumatic e4000
Opmerkingen
Headroom aftcabin 1.87 m.

Motor en elektra

Aantal identieke motoren
1
Type
Binnenboord
Merk
Vetus Vetus P4.25, 4 cylinder
Model
P4.25
Bouwjaar
1995 1995
Aantal cilinders
4
Vermogen
65 pk 65 pk, 48 kW
Urenteller
Draaiuren
1900 1820
Brandstof
Diesel Diesel
Keerkoppeling
Hurth mechanische keerkoppeling
Overbrenging
Schroefas
Voortstuwing
schroef Schroefas water gesmeerd
Koeling
indirect Buitenwater via warmtewisselaar
Brandstoftank aantal
1 250 Litres synthetic
Inhoud brandstoftank
250 Liter
Materiaal brandstoftank
Polyethyleen
Max snelheid
13 km/h 7
Kruissnelheid
11 km/h 6
Meetinstrumenten
2 x Vetus tachometer
Brandstoftankmeter
Vetus
Toerenteller
2 x Vetus toerenteller
Boegschroef
Elektrisch Vetus 3 kW
Accu
2 Capaciteit: 125 Ah 2 x 125 Ah
Acculader
Dynamo
Omvormer
Belkin ca. 300 W.
Voltmeter
2 x Vetus
Walstroom
Bedieningspaneel
Vetus zekeringenpaneel
Voltage
12 volt 12 en 220 Volt
Opmerkingen
Hurth mechanical gearbox

Navigatie en elektronica

Dieptemeter
Vetus Depth Sounder
Navigatieverlichting
Yes
Roerstandaanwijzer
Vetus Rudder Position
Marifoon
Shipmate

Tuigage

Uitrusting buitenom

Ankers & materiaal
1 x
Ankerlier
Hand Vetus mechanisch
Buiskap
Dekzeil(en)
Cabriokap (2009)
Zeerailing
Staal
Zwemplatform
Staal geïntegreerd
Zwemtrap
Staal + teak en RVS
Bijboot
Bijboot buitenboordmotor
kW
Davits
RVS davits
Stootwillen, lijnen
Opmerkingen
Sternshower with warm/cold water

Veiligheid

Bilgepomp
Elektrisch Electrical
Brandblusser
2 x Brandblusser
Gasbun met afvoer
2 x 1 Fles
Opmerkingen

3 x Ruitenwisser (alleen motor aanwezig bij beide in stuurhuis), Vetus gasdetektor

Documenten

Boot specificaties
❮ Terug naar het overzicht

Meer informatie over de
Molenkruiser 1050 GSAK

Ik wil graag het volgende... *

* Verplicht veld
Schepenkring jachtmakelaars
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.